Известие

Collapse
No announcement yet.

масло на 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Така,както го описваш е лоша работата.Повдигачите чукат само при палене и то до като са нови.В повечето случаи,само първия път.Ако чукат постоянно,причината е разпределителния вал.Друга причина,може да са биелните лагери.Ако чукането затихва няколко секунди след палене,тоест като вдигне налягане са те.Сеняват се лесно и не изискват много средства.Препоръчвам ти да започнеш от там.Така или иначе е по-простия и лек път,а и най-вероятния.Намираш канал,сваляш картера и проверяваш лагерите.Каквото и да е друго е сваляне на мотора,а там вече нещата стават дебели.Успех!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от realsex Покажи съобщение
      И аз съм съгласен че АГИП е наи доброто масло за алфите.Днес се върнах от Пловдив безавариино.Така че масалцето си го бива .Само че преди да сменя маслото почна да чука нещо или повдигачи или клапани и си мислех че като сменя маслото ще спре обаче не спря някаква идея колеги.


      PS.благодаря за коментарите на колегите и се извинявам на колегата че пак ползвам форума му за лични цели.Още веднаш благодаря.
      Като поработи колата спира ли това чукане?
      sigpic
      Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
      BMW E30
      BMW E36

      Comment


      • #33
        НЕ несприра постоянно си чукат.Като подам естествено газ и ритама на чукане и тои се увеличава!!!
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • #34
          че и на мойта първата чукаха повдигачите ... и още си върви чукайки, кво се кораш
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • #35
            Значи да не се притесняжам от това чукане а ако колегата morthi е праж и се окаже колянов вал????????
            Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

            Comment


            • #36
              Има един начин да провериш дали са биелните лагери.Отвиваш свещите!Завърташ коляновия вал и гледаш буталото,кога ще дойде на ГМТ и започне да се спуска.С една отверка натискаш буталото и ако има износване се усеща едно пропадане и чукане.И така всички бутала.Иначе може да си я караш и така,но ше се износи вала.Нормално тия колянови валове износват по-три комплекта биелни лагера без шлайф,но трябва да ги сменяш на време.Карат горе-долу по 200-250 хиляди,но само при добро масло.Ако искаш да я имаш колата за повече време го направи.Иначе карай до скртц!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #37
                Малко вероятно е, но виж изпускателната система и по-обстойно двуцевките след изпускателните колектори.На мойте се е появила малка дупчица и там подшляпва като от клапани. Прегледай добре изпускателната система и ако не откриеш нищо, отиди на спецялист да види мотора.
                sigpic
                Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
                BMW E30
                BMW E36

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Grozdan Покажи съобщение
                  Малко вероятно е, но виж изпускателната система и по-обстойно двуцевките след изпускателните колектори.На мойте се е появила малка дупчица и там подшляпва като от клапани. Прегледай добре изпускателната система и ако не откриеш нищо, отиди на спецялист да види мотора.

                  Със сигорност не е от изпускателната система колега.Звука направо си се чува от двигателя.Мерс все пак.
                  Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Има един начин да провериш дали са биелните лагери.Отвиваш свещите!Завърташ коляновия вал и гледаш буталото,кога ще дойде на ГМТ и започне да се спуска.С една отверка натискаш буталото и ако има износване се усеща едно пропадане и чукане.И така всички бутала.Иначе може да си я караш и така,но ше се износи вала.Нормално тия колянови валове износват по-три комплекта биелни лагера без шлайф,но трябва да ги сменяш на време.Карат горе-долу по 200-250 хиляди,но само при добро масло.Ако искаш да я имаш колата за повече време го направи.Иначе карай до скртц!

                    Това ще го пробвам със сигорност. А ако това пропадане и почукване го няма какъв е другия вариант какво може да е ?
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • #40
                      Другия вариант е да са повдигачите.Тогава,както каза Крис,можеш да си я караш,но аз лично не бих допуснал нещо да ми трака по мотора.Друго,което можеш да провериш е аксиалния луфт.Иначе казано,луфта на коляновия вал напред-назад.Има една дупка в кожуха на съединителя.Вижда се от горната страна.Пъхаш една здрава отверка или малка щанга и го напъваш така,че да видиш какъв е луфта в полупръстените.На око не можеш да го разбереш колко е,но ако е прекален се усеща.


                      да ви кажа и друго.Днеска в Кюстендил засякох една Имола.Имола си е отгоре до долу,но явно само я кара човека и не е добре потдържана.Направих и една снимка и като я кача на компю,ще се опитам да ви я покажа
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #41
                        да се намеся и аз нали може колеги,аз карам мойта 33-ка с HPX 20W/50 и за сега сам много доволен
                        alfa romeo 33 1.4ie '93

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Stoian_wolf Покажи съобщение
                          да се намеся и аз нали може колеги,аз карам мойта 33-ка с HPX 20W/50 и за сега сам много доволен
                          Това е най-сигурния начин да си преебеш мотора.Нямаш добро мазане с него и ще ти обясня защо.Темата е дискутирана много пъти.20в-50 е за по-тежки двигатели.Там от една страна луфта между биелните и основните лагери е почти два пъти по-голям.
                          Какво се получава!?При стартиране,понеже маслото е много гъсто,налягането се получава от малко количество масло.Останалото през възвратния клапан се излива в картера.През лагерите не минава достатъчно масло и то и лагерите започват да прегряват.Маслото има много функции,но три са най-важните:мазане;охлаждане и миене.При това положение не става нищо свястно.Ще попиташ:да,ама ако ми е износен мотораз и има тоя луфт в лагерите?!
                          Тогава се получава другата простотия.Маслото маже добре,до като загрее,а после(мерил съм го много пъти и съм го доказвал)вискозитета му е по-малък от препоръчваните масла за нашите кошници.То не е за такива обороти.Такова масло е за обороти до -примерно 3-4 000.Тези мотори и по принцип работят на по-ниски температури.Моторите с въздушно-маслено охлаждане използват специални масла.
                          С това,обаче бедите не свършват.Маслените повдигачи не понасят 20в-50.По-трудно се изпразват и е много вероято да прегорят клапаните.понеже някои от тях моге и даа не зарварят добре.
                          В кряа на краищата всеки си решава,но е имало много по-умни инженери от нас,които са направили хиляди тестове,преди да решат какво масло е за нашите коли!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Това е най-сигурния начин да си преебеш мотора.Нямаш добро мазане с него и ще ти обясня защо.Темата е дискутирана много пъти.20в-50 е за по-тежки двигатели.Там от една страна луфта между биелните и основните лагери е почти два пъти по-голям.
                            Какво се получава!?При стартиране,понеже маслото е много гъсто,налягането се получава от малко количество масло.Останалото през възвратния клапан се излива в картера.През лагерите не минава достатъчно масло и то и лагерите започват да прегряват.Маслото има много функции,но три са най-важните:мазане;охлаждане и миене.При това положение не става нищо свястно.Ще попиташ:да,ама ако ми е износен мотораз и има тоя луфт в лагерите?!
                            Тогава се получава другата простотия.Маслото маже добре,до като загрее,а после(мерил съм го много пъти и съм го доказвал)вискозитета му е по-малък от препоръчваните масла за нашите кошници.То не е за такива обороти.Такова масло е за обороти до -примерно 3-4 000.Тези мотори и по принцип работят на по-ниски температури.Моторите с въздушно-маслено охлаждане използват специални масла.
                            С това,обаче бедите не свършват.Маслените повдигачи не понасят 20в-50.По-трудно се изпразват и е много вероято да прегорят клапаните.понеже някои от тях моге и даа не зарварят добре.
                            В кряа на краищата всеки си решава,но е имало много по-умни инженери от нас,които са направили хиляди тестове,преди да решат какво масло е за нашите коли!

                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Това е най-сигурния начин да си преебеш мотора.Нямаш добро мазане с него и ще ти обясня защо.Темата е дискутирана много пъти.20в-50 е за по-тежки двигатели.Там от една страна луфта между биелните и основните лагери е почти два пъти по-голям.
                              Какво се получава!?При стартиране,понеже маслото е много гъсто,налягането се получава от малко количество масло.Останалото през възвратния клапан се излива в картера.През лагерите не минава достатъчно масло и то и лагерите започват да прегряват.Маслото има много функции,но три са най-важните:мазане;охлаждане и миене.При това положение не става нищо свястно.Ще попиташ:да,ама ако ми е износен мотораз и има тоя луфт в лагерите?!
                              Тогава се получава другата простотия.Маслото маже добре,до като загрее,а после(мерил съм го много пъти и съм го доказвал)вискозитета му е по-малък от препоръчваните масла за нашите кошници.То не е за такива обороти.Такова масло е за обороти до -примерно 3-4 000.Тези мотори и по принцип работят на по-ниски температури.Моторите с въздушно-маслено охлаждане използват специални масла.
                              С това,обаче бедите не свършват.Маслените повдигачи не понасят 20в-50.По-трудно се изпразват и е много вероято да прегорят клапаните.понеже някои от тях моге и даа не зарварят добре.
                              В кряа на краищата всеки си решава,но е имало много по-умни инженери от нас,които са направили хиляди тестове,преди да решат какво масло е за нашите коли!

                              Много изчерпателно !
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • #45
                                колеги дайте малко акъл, взех 33-ка и мисля да и сменя маслото ... чета мнения че някой препоръчват Agip 20w/50 ,други казват 15w/40 но да се сменя на 5000км , на капака на колата пък пише agip 10w/40 ако не се лъжа... къде е истината в крайна сметка?! Колата не е първа младост прехвърлила е 100к , но искам да знам ,че боксерчето ако се наложи в даден момент да го напъна малко няма да стане някой гаф.Според предишния собственик от смяна до смяна /10 000км / и се доливало по 500-600 мл..Двигателя е 1.4 90 коня /така го водят/

                                Благодаря!

                                Comment

                                Working...
                                X